piatok 4. mája 2012

pre inšpiráciu

K mojím obľúbeným činnostiam, ak mám trošku času (tzn. keď sa mám učiť, upratovať alebo vykonávať podobne príjemnú činnosť), je prehrabávanie sa vo videách na youtube. A tak som sa postupne dostala k mojím obľúbeným videoblogerkám (na tomto pomenovaní sme sa zhodli, správnosťou si však ešte stále nie sme isté :D )

Tu sú naše naj :
  1. Luxy Sisters: Leyla a Mimi

      Tieto dve dievky proste zbožňujem! Na chanelli sú videá s vlasovými tutorialmi. Super nápady. Veľa ich je s príčeskami, ale s malými obmenami sa s polodlhými vlasmi dá zvládnuť väčšina z nich  :) 






   2. Everything Luxy

        Druhý, viac lifestylový chanell. Takže make up, varenie, nakupovanie, knihy, proste veľa veľa vecí.


Všetky základné informácie ;) :





   



       3. Lets make it up 1

Vlasy. Úžasné nápady na každý deň, ale aj zložito vyzerajúce účesy, ktoré vlastne ani tak zložité nie sú (takže namiesto kaderníčky trošku precvičiť ruky (: )



    4. Lets make it up 2
 Tá istá dievčina (doteraz som nepochopila, prečo má dva kanály, pridáva na obidva)



PS : Nie až taká mladá ako vyzerá, takže má niečo s nami spoločné ;)
  5.  Luvable nails

Nechtové tutorialy. A HLAVNE: všetko na prírodných nechtíkoch (kedže nie sme veľmi veľké fanatičky do umelých pazúrikov). Mínusom je (teda pre mňa), že sú videá bez komentárov (rada počúvam to anglické breptanie  :D)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára